2011. október 28., péntek

Használati utastás börtönhöz - minden szabadlábon - Jelenlegi ára: 1 000 Ft


Nagy Viktor:
Használati utastás börtönhöz - minden szabadlábon élő avagy fogvatartott börtönlakónak
Konkrét Könyvek
Bolti ár: 1980 Ft
Akciós ár: 1400 Ft
"Úgy emlékszem, jól indultam. Készültem valamire, ám az éjszaka és a gazdagság végül börtönbe fulladt. A menyasszonyom is bekerült. Sajnos. ... Mikor kijöttünk, én immár lecsúszva megvártam míg otthagy, aztán a folytatástól tartva inkább nyúlcipőbe bújtam. Spanyolországban kezdtem újra, előbb nehezen, majd mesésen. Voltak testvéreim. De leestem a hetedikről. Sajnos. Közben végig írtam. Előtte is, most is. Lett belőle egy könyv. Ugyanaz, mesék, kérdések és álmok, versek, jegyzetek és egyéb szilánkok. Elolvasva követhető. Nincs benne fölösleg, remélem. Van eleje meg vége. Úgy írtam, hogy olvasható legyen. Minden szava igaz. Nemcsak rólam szól. "
Személyes átvétel hétköznap Újpesten, v. A Dózsa Gy. úti metrónál, v. a Ráday u. -ban.


Jelenlegi ára: 1 000 Ft

Az aukció vége: 2011-10-30 23:14
. Használati utastás börtönhöz - minden szabadlábon - Jelenlegi ára: 1 000 Ft

0 megjegyzés:

Megjegyzés küldése